Pravidelné objednávky
  • 24.08. 2022 09:08

Pravidelné objednávky

Opakujúce sa servisy je možné vo Foxii robiť dvoma spôsobmi. Rozlišujeme „Pravidelné objednávky“ a „Cyklické objednávky“. Tento článok je o pravidelných objednávkach. Článok o cyklických objednávkach nájdete na tomto odkaze. Základné rozdiely medzi pravidelnými a cyklickými objednávkami nájdete na tomto odkaze. 

Pravidelné objednávky sa zobrazujú v ľavom menu v sekcii „Pravidelné“. Aby sa tu začala objednávka zobrazovať, je potrebné vytvoriť zariadeniam servisné intervaly. Tieto sa vytvárajú na úrovni typu zariadení v NASTAVENIA – TYPY ZARIADENÍ – Konkrétny typ zariadenia.

Typ zariadenia môžete následne pridávať zákazníkom. Vytvoríte teda napríklad typ zariadenia „Kotol Logamax U054“ a nastavíte mu servisný interval 12 mesiacov. Následne môžete tento typ zariadenia priradiť konkrétnemu klientovi alebo aj viacerým klientom (rovnaký typ kotla môže mať viac zákazníkov, líšia sa ale výrobným číslom a dátumom inštalácie). Spravíte tak v ZÁKAZNÍCI – PREHĽAD – Výber konkrétneho zákazníka – PRIDAŤ ZARIADENIE. Jedno z polí, ktoré tu musíte zadať je „Dátum inštalácie“. Od tohto dátumu sa začne počítať servisný interval.

Zariadenie sa začne zobrazovať v sekcii „Pravidelné“ o 10 mesiacov a začiatok riadku bude vyfarbený na zeleno. Znamená to, že do pravidelného servisu zostáva 30-60 dní. Ak do servisu zostáva 0-30 dní, vyfarbí sa na oranžovo. Ak je zariadenie už po termíne pravidelného servisu, vyfarbí sa na červeno.

Typu zariadenia môžete pridávať servisný interval iba v mesiacoch. Pokiaľ potrebujete kratšie intervaly, napríklad týždeň, musíte použiť „Cyklické objednávky“.

To, že je zariadenie vyfarbené v zozname „Pravidelné“ ale neznamená, že servis je už naplánovaný a technik vidí, že má na tento servis ísť. Mnoho firiem túto funkcionalitu používa ako zásobník práce na dobu, keď nemajú vyťažených technikov. Tieto servisy teda treba doplánovať. Kliknutím na konkrétny servis sa otvorí obrazovka v ktorej sa plánujú servisy a tu musíte servis doplánovať. Po potvrdení tento servis zmizne z „Pravidelné“ a dá sa do sekcie „Naplánované“, kde ho už vidí technik a môže servis vykonať.

Po vykonaní servisu sa počítadlo zresetuje a servis sa začne znova zobrazovať v „Pravidelné“ po uplynutí ďalšieho servisného intervalu (v našom prípade znova 12 mesiacov).

Červené tlačidlo v pravej časti obrazovky v sekcii „Pravidelné“ vám umožňujú pravidelný servis u konkrétneho zákazníka posunúť, alebo úplne zrušiť. 

Sivé tlačidlá umožňujú poslať zákazníkovi SMS, alebo email o tom, že sa blíži pravidelný servis. Aby ste neposielali SMS a maily len preto, že ste sa preklikli, tieto tlačidlá si musíte napred aktivovať tlačidlom „Odomknúť SMS“ vpravo hore. Text SMS, alebo emailu je možné nastaviť v NASTAVENIA – VŠEOBECNÉ – SMS alebo EMAIL.

icon

Technik si vie brať nepriradenú objednávku

Foxii je možné nastaviť tak, že si technik vie sám zobrať nepriradenú objednávku alebo objednávku, ktorú má po ceste.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?

VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.