Doplánovanie rozpracovaných objednávok na mape servisov

Doplánovať objednávku a mapa servisov

Doplánovanie servisov slúži na zaznamenanie servisov, ktoré ešte nemajú všetky parametre, aby sa zadali technikovi. Nevieme napríklad, ktorému technikovi tieto objednávky priradíme, alebo nevieme kedy sa má servis vykonať. Z praxe volá klient, ktorý povie: „...nech technik príde, keď bude mať cestu okolo“. Alebo u Vás na firme pracuje nový zamestnanec, ktorý ešte nepozná postupy, ale zdvihne klientovi telefón a potrebuje do Foxii zapísať, že niekto volal. 


Nekompletné objednávky sa do systému zapíšu do sekcie DOPLÁNOVAŤ. Správca servisu tak vidí, že niekto volal a chce servis. Zákazníkovi tak vie zavolať naspäť a servis doriešiť. Na doplánovanie servisov môžete použiť priamo sekciu DOPLÁNOVAŤ alebo použiť MAPU OBJEDNÁVOK.

Otvorte si mapu objednávok a vyberte si rozsah dátumov, v ktorých chcete objednávky riešiť. Vpravo hore je pole do ktorého zadáte technikov, ktorých sa objednávka týka. Ak si vyberiete aj technika (technikov), aj položku NEPRIRADENÉ OBJEDNÁVKY, vidíte na mape jednotlivé body, kam má technik ísť, vrátane servisov zo sekcie DOPLÁNOVAŤ. V tomto rozhraní teda uvidíte, či má vybraný technik blízko k objednávkam, ktoré je treba doplánovať a môžete kontaktovať zákazníka, ktorého je treba doplánovať a dohodnúť fixný termín servisu. Ak mu doplníte chýbajúce údaje ako sú dátum servisu a technik, objednávka sa automaticky zaradí medzi NAPLÁNOVANÉ a technik ju má v plánovaní. 

icon

Kalendár Google

Kalendár foxii je možné napojiť aj na Váš osobný Google kalendár.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?

VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.