Image

Hromadné objednávky

NOVÉ: Vo FOXii pribudla nová funkcia. Umožňuje združiť viacero objednávok do jednej – hromadnej. Vďaka tomu viete vytvoriť pre viacero zariadení nielen samostatné výstupné protokoly ale aj jeden spoločný – hromadný.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Plánujte technikom výjazdy ešte efektívnejšie

Plánujete technikovi výjazd ku zákazníkovi? Overte si, či sa v okolí nenachádza aj iný zákazník, u ktorého potrebujete realizovať montáž, servisný zásah alebo pravidelnú prehliadku.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Zmena cien v objednávke. Zľavy na položky cenníka.

Potrebujete v objednávke upraviť cenu náhradného dielu, dodanej služby alebo inej položky cenníka? Vo foxii pribudli 3 možnosti, ktoré Vám to umožnia.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Ticketovací systém pre Vašich zákazníkov. Poznačte si úlohy a zlepšite procesy. Majte zoznam úloh vždy po ruke.

Ticketovaci systém je zoznam úloh, ktoré si vediete pod konkrétnym zákazníkom. Viete si ho predstaviť ako farebné lístočky na nástenke, počítači alebo chladničke.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Stiahnite si rozpis servisných výjazdov

Chcete mať rozpis servisných výjazdov napríklad na nástenke? Vo FOXii si môžete rozpis stiahnuť a vytlačiť.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Pravidelné servisy. Ako fungujú? Ako ich nastaviť? Ako ich spravovať?

Zoznam pravidelných servisov je „zásobník práce“, ktorý viete využiť, keď nemáte vyťažených technikov.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Cyklické objednávky

Tento článok je o cyklických objednávkach. Opakujúce sa servisy je možné vo FOXii robiť dvoma spôsobmi. Jedným z nich sú cyklické objednávky.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Kalendáre

Kalendár zobrazuje naplánované úlohy pre technikov.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Ako vytvoriť zoznam úloh

Jednotlivé body zoznamu úloh môžete vkladať priamo alebo ich roztriediť do kategórií. Ako vytvoriť kategóriu a ako do nej vložiť body zoznamu úloh?

ČÍTAŤ VIAC
Image

Viacdňové montáže a servisy

Nová verzia FOXii umožňuje spravovať aj servisy, ktoré prebiehali viac dní.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Vlastné polia objednávky

Ak potrebujete vytvoriť do objednávky špeciálne polia, je možné si ich nastaviť. Zistite ako.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Pridanie dokumentov k zariadeniam

Vo FOXii je možné priradiť k zariadeniam rôzne dokumenty. Dokumenty môžete priradiť na úrovni typu zariadenia, konkrétneho zariadenia alebo oboch naraz.

ČÍTAŤ VIAC
Image

Cyklické objednávky vs. Pravidelné objednávky

Vo FOXii existujú dva spôsoby ako manažovať pravidelné servisy. Jeden v sekcii CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY a jeden v PRAVIDELNÉ OBJEDNÁVKY. Aký je medzi nimi rozdiel a ako s nimi pracovať?

ČÍTAŤ VIAC
Image

Doplánovať objednávku a mapa servisov

Vo FOXii viete zaznamenať servisy, ktoré ešte nemajú vyplnené všetky potrebné dáta ako sú termín servisu alebo pridelenie technikovi. Ako s nimi pracovať sa dozviete v tomto článku.

ČÍTAŤ VIAC

CHCETE PREZENTÁCIU?

VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.