Kalendáre

Kalendáre

Kalendár zobrazuje naplánované úlohy pre technikov. V pravej časti si môžete vybrať, ktorých technikov chcete v kalendári vidieť. Pre jasnejšie zobrazenie je možné nastaviť každému technikovi inú farbu. Farby nastavíte v NASTAVENIA – POUŽÍVATELIA – Výber konkrétneho technika.

Kalendár môžete mať zobrazený od dnešného dňa, alebo vždy od pondelka. Toto nastavenie spravíte v NASTAVENIA – VŠEOBECNÉ – OBJEDNÁVKY – ZOBRAZOVAŤ KALENDÁR OD PONDELKA. 

Plánovať prácu technikom je možné aj priamo v kalendári. Ak sa nastavíte kurzorom nad kalendár, zeleným tlačidlom je možné pridať servis. Po kliknutí sa otvorí štandardná tabuľka na plánovanie servisu, ktorá už ale bude mať zadaný čas, ktorý ste v kalendári vybrali.

Do kalendára je možné pridávať aj úlohy, ktoré nie sú priamo výjazdy. Napríklad môžete zadať technikovi, aby išiel prezuť auto. Ak sa nastavíte kurzorom nad kalendár, modrým tlačidlom je možné pridať úlohu. Táto úloha sa potom bude zobrazovať v kalendári.

Kalendár má dve základné zobrazenia. V prvom zobrazení vidíte týždeň a tých technikov, ktorých máte zapnutých. V druhom zobrazení vidíte iba jeden deň, a zapnutých technikov máte zobrazených vedľa seba. Toto zobrazenie je vhodné hlavne na plánovanie jedného dňa práce, pretože prehľadne vidíte, kde má ktorý technik voľno.

icon

Farba technika

Každému technikovi viete vybrať farbu v ktorej sa zobrazuje v celom foxii.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?

VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.