Cyklické objednávky a Pravidelné objednávky. Aký je rozdiel?

Cyklické objednávky vs. Pravidelné objednávky

Vo foxii viete vytvárať opakujúce sa objednávky buď v sekcii PRAVIDELNÉ OBJEDNÁVKY alebo v sekcii CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY. 

 

PRAVIDELNÉ OBJEDNÁVKY
Pravidelné servisy nájdete v sekcii PRAVIDELNÉ v ľavom menu. Tieto servisy nie sú naplánované a aby sa dostali k technikovi, potrebujú z Vašej strany doplánovať. Sekcia PRAVIDELNÉ teda iba upozorňuje na to, že tieto servisy by sa mali vykonať, ale nejdú priamo do plánovania technikom.

Veľa firiem pravidelné servisy ignoruje a rieši ich iba v situácii, že nemajú vyťažených technikov. Vtedy otvoria pravidelné servisy a kontaktujú klientov u ktorých je treba pravidelný servis. Kliknutím na pravidelný servis viete servis doplánovať a tak ho dať do NAPLÁNOVANÝCH servisov technikovi. Zároveň môžete použiť tlačítka vpravo, ktorým odošlete klientom SMS správy, že je treba pravidelný servis. 

Pravidelné servisy fungujú tým systémom, že počítajú servis zo sekcie NASTAVENIA – TYPY ZARIADENÍ, kde nastavujete servisné intervaly.  Ak teda vytvoríte typ zariadenia a toto zariadenie má Váš klient, Foxii automaticky vytvára v sekcii PRAVIDELNÉ záznamy. 

To, ako môžete spravovať pravidelné objednávky nájdete v tomto odkaze

CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY
V tejto sekcii si môžete naprogramovať vlastné intervaly servisov. Pravidelné servisy budú ale ďalej pracovať. V sekcii CYKLICKÉ si naprogramujete intervaly servisov na týždennej, mesačnej, X-mesačnej, alebo ročnej báze.

Hlavný rozdiel medzi cyklickými a pravidelnými servismi je ten, že cyklické servisy sa dávajú priamo do plánovania technika. Ak teda naprogramujete cyklickú objednávku, nechce žiadne schválenie, ale ide priamo do plánovania technika.

Čas, koľko dopredu sa technikom budú cyklické objednávky generovať si nastavíte v NASTAVENIA – VŠEOBECNÉ – OBJEDNÁVKY. Cyklické objednávky majú pri programovaní príznak, ktorý môžete zakliknúť – UPOZORNIŤ NA POTVRDENIE. Ak pri vytváraní cyklickej objednávky tento príznak zakliknete, objednávka bude mať modrú farbu, ktorá znamená, že objednávka nebola potvrdená zákazníkom. Takúto objednávku môžete po potvrdení zákazníkom odznačiť kliknutím na POTVRDENÁ a technik ju bude mať v plánovaní ako štandardnú objednávku. Vyfarbenie objednávky na modro je pre prípad, že máte dlhé časy medzi jednotlivými cyklickými objednávkami u klienta, a objednávky musí klient potvrdiť (klient si nebude pamätať, že technik príde znova po pol roku a je treba mu zavolať).

To, ako môžete spravovať cyklické objednávky nájdete v tomto odkaze

icon

Viac typov dodacích listov

Každý druh objednávky môže mať svoj vlastný dodací list. Ak servisujete rôzne druhy zariadení kazdé môže mať svoj dodací list

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?

VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.